Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Co laguje serwer - AuthMe, czy Skrypt?

XayanixXD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Noo, sporo.

Ale raczej są pisane z głową, nie jestem początkującą osobą.

Task: EvtPeriodical$1(interval 1200)

To oznacza że mam szukać w pętlach?

Opublikowano

Nie mogą być pisanie 'z głową' skoro masz aż 535.72% timingu... i to na 'Task: EvtPeriodical$1(interval 1200)' - czyli w skrypcie masz źle zrobione every <ileś tam> seconds/minutes itp.

Na co konkretnie je masz? Co one robią?

sygnatura.png

Opublikowano

Nie mogą być pisanie 'z głową' skoro masz aż 535.72% timingu... i to na 'Task: EvtPeriodical$1(interval 1200)' - czyli w skrypcie masz źle zrobione every <ileś tam> seconds/minutes itp.

Na co konkretnie je masz? Co one robią?

Ciężko wypisać teraz co każdy skrypt robi :_:

Powiedz mi jak mam szukać, czy podane interval jest w tickach czy w sekundach.

Chyba, że jak wolisz to mogę zebrać wszystkie every na pastebin i ci dać na PW.

TPS 19.12 średni przy 40/70 online.

EDIT:

W tej chwili TPS spadł do 16, wpisałem timing i zostawiłem dopóki się nie podniósł do ~20

fdwplq.jpg

Opublikowano

Możesz spróbować wyłączyć w WorldGuardzie używanie PlayerMoveEvent (też może lagować troszkę - zwłaszcza gdy jest sporo regionów/graczy). /plugins/WorldGuard/config.yml i use-player-move-event ustaw na false. Tylko po tym zabiegu nie będą działały informacje przy wchodzeniu / wychodzeniu z regionu.

Opublikowano