Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaką gitarę kupić ?

ToTenZiomBosziP

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedługo kupię sobie gitarę, nie umiem dobrze grać, znam tylko podstawy i chcę się uczyć dalej, lubię się uczyć grać na gitarze i ogólnie lubię grać na niej, chce się uczyć. Teraz muszę sobie kupić własną gitarę, nie wiem jaką kupić bo jeszcze nie znam się na gitarach tak żeby poznać która będzie dla mnie dobra, polećcie mi jakąś gitarę do 500 zł żeby mi dobrze i długo służyła, znalazłem na internecie dwie gitary ale nie wiem czy są dobre : Yamaha C-30 M i Hohner HC-06, powiedzcie mi czy wybranie jednej z nich to dobry wybór i jak tak to którą wybrać, a jak znacie lepsze to polećcie mi jakieś. Zapomniałem napisać że chcę gitarę klasyczną.

Opublikowano

Kupowanie gitary przez internet nie ma jak najmniejszego sensu.

Nie ograsz jej, nie zobaczysz czy ma wady i przede wszystkim jaki dźwięk.

Z tych tańszych jakie miałem mogę polecić tylko Corta 810 Nat, nie gustuję w klasykach, więc w tym Ci nie pomogę.

Mimo wszystko i tak najlepszym wyborem jest wycieczka do sklepu muzycznego.

Opublikowano

Kupowanie gitary przez internet nie ma jak najmniejszego sensu.

Nie ograsz jej, nie zobaczysz czy ma wady i przede wszystkim jaki dźwięk.

Z tych tańszych jakie miałem mogę polecić tylko Corta 810 Nat, nie gustuję w klasykach, więc w tym Ci nie pomogę.

Mimo wszystko i tak najlepszym wyborem jest wycieczka do sklepu muzycznego.