Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Premke czy może T25

Egramy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chodzi mi głównie o zarabianie ide aktualnie po psc 50,

i lepiej może kupić premke 30 dni czy T25 V tier Średni + 3 dni premium.

Opublikowano

Dobrze, wziąłem Twoje słowa pod uwagę, które przechyliły szalę na T25.

Dzięki za pomoc!

Jestem jeszcze amatorem w wocie 1.5k bitew wm6 w okolicy 3100 więc,

kto pyta nie błądzi.

Opublikowano

Dobrze, wziąłem Twoje słowa pod uwagę, które przechyliły szalę na T25.

Dzięki za pomoc!

Jestem jeszcze amatorem w wocie 1.5k bitew wm6 w okolicy 3100 więc,

kto pyta nie błądzi.

Ładne, wn8, podasz swój nick? :P

Zawsze czołg premium będzie lepszy niż kilka dni premium, bo czołg premium masz na zawsze, a konto premium znika.

Lepszym wyborem byłby Churchill III, bo raz, że przyjemniejszy, a dwa dużo mniej nie zarabia od T25

Opublikowano

PTrykGT, zwróciłbym uwagę na to że, mam WN6 anie WN8.

shot_027.jpg

shot_026.jpg

Ten czołg jest boski ;P zagrałem kilka rundek a stan konta już się polepszył, muszę wyfarmić kredyty na IS'a3.

Nie miałem czasu jak na razie żeby grać dłużej, ale teraz wróciłem i mogę pofarmić.

Opublikowano

Chcesz screena >? WN6 jest to samo co personal rating, a WN8 już ma inny przelicznik z korzyścią dla arty i na nim większość graczy ma trzy cyfrowy rating.

Przykładowo taki Multi czy ktoś inny mają cztero cyfrowy rating.

Opublikowano