Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Instalacja Cyanogenmoda 10 na GT-I9070

Gość Lord Zeusek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wytłumaczył by ktoś dosłownie krok po kroku jak zainstalować cyanogenmoda 10 na GT-I9070 pod 4.1.2 andka? 

ps. widziałem gdzieś łatke na internet wytłumaczy ktoś czy da się samą łatke wrzucić czy trzeba całego cyana ? jak całego to też prosiłbym o opisanie

Jestem całkowicie zielony 

@RobeM

wiem skazuje na siebie wyrok ale .. wydaje mi się że jako jedyny on potrafi ogarnąć ten dział

Opublikowano

dokładnie jak wyżej , ściągnąć i wgrać przez recovery

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

pkt. 4. "Reebot on Recovery" czyli Recovery tym z cwm czy tym "standardowym" za pomocą kombinacji klawiszy/przycisków na telefonie? 

Opublikowano

Dobra to teraz opiszcie jak mam to wgrać dokładnie powoli i starannie . :D tak jestem kompletnie zielony ;p

ps. a jak tą łatkę na internet wgrać ? bo widziałem że jest a i dobór grappsów czy gappsów nw co to xD któro najlepiej wybrać? bo widziałem liste 

#kuźwa 10 raz staram sie wysłać tą j***** wiadomość i nie idzie -.- 

Opublikowano

Używasz do tego customowego recovery, stockowe nie nadaje się do prawie niczego :P

PS

O poszło teraz xD

@1361622928-U485574.pngLord Zeusek Gapps to Google Apps, czyli Google Play, Gmail itp. Wybierz w zależności od potrzeb. Co do wgrywania systemu wszystko masz tam dobrze opisane w prostym języku. O jaką łatkę Ci chodzi?