Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wszystko w jednej lini. Notepad++

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z gory mowie jestem amatorem w tych sprawach.

Probuje edytowac stara strone przy uzyciu notepad++ lecz gdy ja otwieram wszystko jest w jednej lini i bardzo trudno mi jest cos tam znalesc.

Jest jakis sposob zeby zmienic format jednej linijki na nie wiem jak to okreslic, wiecej linijek? Nie chce sam robic linijek uzywajac entera bo napewno cos zepsuje.

PS. Probowalem 'Konwersja znaku konca lini' lecz przycisk 'konwertuj na format windows' jest na szaro i nie moge go kliknac ;/

Opublikowano

PS. Probowalem 'Konwersja znaku konca lini' lecz przycisk 'konwertuj na format windows' jest na szaro i nie moge go kliknac ;/

Logiczne że tak jest bo ko kiego można by było formatować 'format windows' na 'format windows'.

Jest jakis sposob zeby zmienic format jednej linijki na nie wiem jak to okreslic, wiecej linijek? Nie chce sam robic linijek uzywajac entera bo napewno cos zepsuje.

O ile dobrze wiem to jest to niezbyt wykonalne. Można znak końca linii zmienić na coś innego ale nie na odwrót

Ps. Nie bez powodu robi się pliki w jednej linii bez żadnych białych znaków aby innym nie chciało się kopiować i edytować np. plików css/js

Opublikowano

Ps. Nie bez powodu robi się pliki w jednej linii bez żadnych białych znaków aby innym nie chciało się kopiować i edytować np. plików css/js

Wcale nie z tego powodu się tak robi. :p

Co do tematu. Nie mam pojęcia czy istnieje taka opcja w n++, można poszukać jakiegoś pluginu.