Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam smartfona

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema nie znam się na smartfonach a szukam czegoś dla siebie możecie polecić mi jakiś w miare okej? 

fajnie by było żeby można było sobie poprzeglądać neta, gry b. dobre, video był dobry w przedziale cenowym nie wiem ile by dobry kosztował myślałem taki do 700zł-900zł chce prosto ze sklepu więc nie podawajcie mi tu linków do allegro

Opublikowano

Jeśli chcesz trochę zaoszczędzić to kup Moto G. Zostanie Ci około 100 zł, możesz to wydać np. na aplikacje czy akcesoria. Za ~900 zł dostaniesz też Nexusa 4. Nic więcej nie mogę wymienić niż kolega wyżej ;)

Dzięki wspaniałomyślności administracji już nie pomagam na MPC Forum. 

Jeżeli w dziale panuje burdel, to skierujcie wzrok wyżej. 

Jeśli mnie jakoś znajdziecie (patrz > profil) to chętnie pomogę.

935801456340937867857.png

Opublikowano

1400 nexus5, patrzyłem też z1 fajny design jest a co o nim sądzicie?, a ta motorola to nie przekonuje mnie marka :P nie chce żeby mi się rozdupcył telefon po 1-3 upadkach

do max 700 zł to co polecicie? tylko motorole?

Opublikowano

1400 nexus? To gdzie Ty szukasz? drogienexusy.pl? :D 1100 zł za 16GB Nexusa 5. Motorola jest robiona przez google (czyli tak samo jak nexus) zresztą wiele osób ją ma przez moje polecenie i każdy zadowolony. 

lownfast

Opublikowano

Chyba wybiore tą motorole moto G , polecicie jakaś sprawdzoną stronę  z bezpieczną wysyłką telefonu? 

Ile ta motorola kosztuje dokładnie bo nie chce znowu przepłacać

Opublikowano