Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kupno skutera, wyjaśnienie od podstaw.

Tarize

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli tak, przymierzam się do kupna jakiegoś skutera "50", chodzi mi o niedrogą używkę w granicach 600-800 tak na pierwszy raz.I teraz pytanie, jak przebiega kupno skutera i co trzeba zrobić później by nie mieć problemów z prawem itp. 

Jestem w tym zielony i nic prawie nie wiem.

Opublikowano

Szukasz egzemplarza -> Jedziesz obejrzeć -> Decydujesz się -> Dostajesz homologację, aktualny dowód rejestracyjny i blachy (jeśli zarejestrowany) -> Spisujesz ze sprzedającym umowę kupna-sprzedaży -> Płacisz -> Odjeżdżasz / pakujesz na przyczepkę whatever. -> Idziesz do urzędu komunikacji (a raczej któryś z rodziców) -> Dajesz w/w dokumenty -> Płacisz ok. 110 zł za nowe blachy -> Rejestrujesz -> Cieszysz się jazdą

Opublikowano

Nie wiem o co ci chodzi z przebiegiem, nie podawałem nic o tym w temacie ale kij z tym.Czy jeśli skuter ma rejestrację czyli blachy?, to muszę go na nowo rejestrować w urzędzie?, ile to trwa?.

Opublikowano

Nie wiem o co ci chodzi z przebiegiem, nie podawałem nic o tym w temacie ale kij z tym.Czy jeśli skuter ma rejestrację czyli blachy?, to muszę go na nowo rejestrować w urzędzie?, ile to trwa?.

Tak, musisz go przerejestrować w ciągu 30 dni od kupna. Ile to trwa.. zależy od kolejki w wydziale komunikacji. Nieraz czeka się godzinę, czasem 5. Jak już nadejdzie Twoja kolej to około 10 minut.

Opublikowano

skuter = kibel z silnikiem 

Przynajmniej jeździ i jest praktyczny.