Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Slot PCI-e x16

MagcikWarrior

Pytanie

Opublikowano

Cześć witam wszystkich. Jestem uczniem 2 technikum i ja jak i również cała klasa dostaliśmy zadanie aby rozkręcić swój komputer i złożyć go na nowo. Oczywiscie rozebrałem mój komputer,porobiłem zdjęcia podzespołów i złożyłem go na nowo. Niestety problem w tym że gdy podłączam monitor do wejscia w karcie graficznej,on nie reaguje,ale gdy podłączam do zintegrowanej komputer śmiga normalnie. 
Wydaje mi sie że wszystko dobrze podłączyłem,wiatrak na płycie działa wygląda jakby wszystko było okej. 

Karta w innym komputerze działa a slot PCI-e x16 nie wyglada na uszkodzony

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pasta nowa nalozona.

Mozecie znalezc mi najtansza plyte do ktorej wejdzie ddr 3 i ma slot pciexpress x16 3.0 i i3

Masz głośniczek na płycie głównej? Przy włączaniu PC słychać jakiś kod błędu lub pojedynczy "bip"?

Podaj konfigurację sprzętową. 

ㅈㅈ.

Opublikowano

Odłącz wszystkie urządzenia, zostaw tylko przewód od monitora i zasilający.

Wyciągnij wszystkie karty rozszerzeń (w tym graficzną i podłącz monitor do karty zintegrowanej), zostaw tylko jedną kość RAM, odepnij dyski, napędy, cokolwiek tam masz. Zostaw tylko CPU i jedną kostkę RAM.

Jak to nie pomoże, to wyciągnij drugą kość RAM i uruchom PC, żeby sprawdzić, czy beeper będzie mówić co innego.

ㅈㅈ.

Opublikowano