Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wycięcie migdałów

Mauurycy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie pisze że kieruje to pytanie do osób które MIAŁY wycinane migdały/albo mają kogoś bliskiego który miał

Odpowiedzi typu "Nie znam się to sie wypowiem, będę zgłaszać za SPAM :)"

Witam

Mam taki problem że po anginie 1 z moich migdałów się "zepsuł" i zrobiła się w nim dziura czy coś tam i chce go usunąć z powodu bólu gardła itp.

Laryngolog niby mi mówi że to można leczyć(tylko że taki c**j bo wydałem na to "leczenie" prawie 400zł i nic mi to nie pomogło), i że wycięcie może baardzo uszkodzić mój organizm i takie tam, ze mogę dostać krwotoku po operacji, albo w jej trakcie i że to jest bardzo niebezpieczne :/(ogółem mnie straszy j****y xD) i ogólnie kazał mi dać znać na następnej wizycie co chce z tym "fantem" zrobić

i mam takie pytanie czy to prawda z tym krwotokiem, że to wszystko niby tak może wyniszczyć mój organizm(bo ogólnie wiem że przez pierwszy miesiąc boli strasznie gardło, ale przechodzi)

Jak mniej więcej wygląda taka operacja? i czy jest robiona laserowo czy skalpelem? Czy jest to płatne czy refundowane? jak wy ogólnie mieliście to robione i wasze zdanie na ten temat ;)

Z góry dzięki za pomoc ;)

Opublikowano

Wycinanie migdalow masz za darmo jesli iestes ubezpieczony go pojebalo z tym krwotokem?- wyciecie migdalkow to blachostka nawet dla polskiego lekarzyny.

KM3hNqN.jpg

:ninja: :ninja: :ninja: :mellow: :mellow: :mellow: :ninja: :ninja: :ninja:

Opublikowano