Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rankedy

V.I

Rekomendowane odpowiedzi

Odkrywca
Opublikowano

Hejka, mam kilka pytań odnośnie rankedów, ostatnio wbiłem sobie 30 i pierwsze 10 rankedzików zakończone, jestem w silverze II.

I tu zaczynają się schody. Kolejne 3 mecze przegrane z rzędu, nie mówie że nie popełniam błędów ale jak widzę jak ktoś sie rzuca na 5 sam to masakra wgl. brak team playu.. ( generalnie gram mida, wiec próbuje schodzić na linie ale ciężko to wychodzi jak enemy adc ma 10/1)

Pytania typowego newbie bo nie znam się ze strony teoretycznej na tej grze.

1. Skąd wiadomo kiedy dostane promo na następną dywizje?
2. Lepiej by było nauczyć się grac jungle, żeby w miarę możliwości wspierać team i wygrywać, czy dalej tego mida grac?
3. Chciałbym do końca sezonu wyjść do golda (wiadomo ramka, etc.) Ile meczy musiał bym zagrać? (od silvera II)

4. Miałem mmr 1,540 teraz mi spadło do 1,447 to znaczy, że będę dostawał słabszych graczy do teamu? (choć wątpię że da się znaleźć słabszych niż dotychczas).

Opublikowano

1. Jak wbijesz 100 lp to dostaniesz

2. graj i mida i jungle na wypadek jakbyś nie dostał mida

3. średnio dostając po 20 lp musiałbyś zagrać około 20 meczy, biorąc pod uwagę jeszcze to, że przegrasz

4. nie znasz swojego mmr, ono jest ukryte a stornki typu op.gg kłamią

Nowicjusz
Opublikowano

1. Po zdobyciu 100 lp , wyskakuje ci info że masz serie so wyższej dywizji. :D

2. Graj tam gdzie lubisz, nubki sie zdarzają.

3. jak dostajesz po +20 , to 15 wygranych z rzędu , od 0 lp silver 2 hihi :D