Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer... RAM

CoderX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, wczoraj kupiłem używany komputer (lekko) w środku sprawdzałem wszystko, sprzątałem itd.. instalowałem system i sterowniki itd... (wiecie o co chodzi, pierdoły :D) i przy kupowaniu PC typ mówił że ma 6GB (Było 4 ale dodał 2) GB RAMU (razem 6 :D) i powiedział że będę musiał tylko odblokować tego slota w BIOSie, ja na BIOS nie znam się lecz patrzałem coś i nic nie znalazłem, i mnie tak zastanawia czy jest cos takiego jak odblokowanie i zablokowanie slotu RAM'u?

Użyłem też programu CPU-Z (po inne rzeczy ale do RAMu teraz też) to na ss'ach pokazuje że Slot #2 działa a Slot #1 nie działa..\

jfy1l7.jpg

yf3hbz.jpg

Możecie mi powiedzieć czy mogę i jak odblokować ten slot? aktualnie mam 4GB wystarcza mi lecz wolał bym te 6 :P (aktualnie chodzi mi ładnie BF3, CS:GO wszystko na fulla ale i tak gram na medium) 

Za pomoc dziękuje :).

Opublikowano

Jestem na 99,9% ze nie ma cos takiego jak odblokowanie slota, jestem pewien ze Ram jest albo spalona i poszło spiecie

Logo_IGracze.png

Opublikowano