Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

samochód dla początkującego

Gość krzysiu19101998

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prawko już zdałem jakiś miesiąc temu i powoli zbieram się do kupna jakiegoś niezbyt drogiego samochodu ( max. 3 tysiące, ewentualnie 3,5 )

czego oczekuje? oczywiście ma to być jakiś hatchback, jako, że jestem nowym kierowcom chce samochód, który nie będzie zbyt długi i będę mógł się wszędzie spokojnie zmieścić :)

musi być instalacja gazowa + lpg, ponieważ na samej benzynie za drogo mnie będzie wychodziło jeżdżenie nim.

silnik minimum 1,3, co najmniej z 70 koni, tak, żeby ten samochód nie był kompletnym mułem, ale potrafił lekko przyśpieszyć ( bez przesady oczywiście )

na początku byłem napalony na honde civic 6, podobno dość bezawaryjny samochód, podoba mi się z wyglądu, jednak ciężko znaleść w tej cenie jakiś zadbany i to z gazem.

potem zobaczyłem przypadkiem rover 214 si, który również bardzo mi się spodobał z wyglądu, ale podobno części do niego są drogie a ja szukam jak najmniej awaryjnego samochodu i taniego, ponieważ jestem uczniem i jeszcze nie mam swoich stałych przychodów.

a może ktoś poleci mi coś innego? prosiłbym o jakieś opinie osoby obeznane w temacie.

Opublikowano

Polecam Audi A3 1999r., ale chcesz coś taniego, więc proszę.

mój znak rozpoznawczy to jego brak

Opublikowano

no co ty mi stary podajesz z tą vectrą, to jest kombi, typowo rodzinny samochód z wielkim bagażnikiem i mało tego tylko na benzyne, więc jest właściwie przeciwieństwem tego, czego ja szukam.