Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Handel

louson

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , o co chodzi w tym handlu ? Jeśli coś sprzedam to gdzie zobaczę ile mam kasy do użycia ? Jak wystawiać skiny ? Jestem w tym zielony więc porosze o pomoc .

Opublikowano

Na rynku wystawiasz skiny. Hajs bedzie na gorze kolo twojego nicku. Za niego kupisz wszystko od gier do skinow na steam.

"Upadli powstaną"

Opublikowano

Jak mogę trafić na ten rynek ? obok nicku na steam czy w cs ?

steam -> społeczność -> rynek 

Drogi Moderatorze, za nim ponownie usuniesz moją sygnaturę daj mi znać za co, bo tak się nie robi :).

Bish_holo.gif

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie odnośnie skrzynek czy one sprzedają się na rynku czy nic ?

No wiadomo, jak ktoś np chce zrobić mega otwieranie skrzynek np 30+ to skąd weźmie skrzynki? Logiczne że kupi :)

Drogi Moderatorze, za nim ponownie usuniesz moją sygnaturę daj mi znać za co, bo tak się nie robi :).

Bish_holo.gif

Opublikowano

AK -> Szmaragdowe Pręgi
M4 -> Obrońca/Mroczne wody

AWP -> Elektryczny rój / BUM

SCOUT -> Nie wiem to się nie wypowiem :)

Opublikowano

Możecie podać mi jakieś fajne skiny do AWP , Scout , M4 , AK ? Nie drogie ;p

AWP - jeśli naprawdę takie "ryli" tanie to AWP siatka safari, jest to w ciul brzydkie ale to takie jedne z tańszych. No chyba że chcesz lekko zaszaleć to polecam AWP red line. Około 10 euro. Ewentualnie AWP Corticera . Też w cenie +/- 10 euro. Jest też tania skóra węża i ostatnie takie to grafit i elektryczny rój. W takich gustuj ;).