Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Broń dla początkującego

Sztel1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczynam dopiero swoją gre w Csa: GO i chciałbym wiedziec jaką polecacie mi broń dla początkującego gracza. Zakupilem dopiero wczoraj Csa wiec jestem zielony w tym.

Opublikowano

Najłatwiejsza broń to P90

najtrudniejsza to AK/AWP

z pistoletów najtrudniejszy jest deagle i cz-75

najłatwiejszy p250 / p2000 

graphic.png

Opublikowano

Zależy jaka sytuacja, jeżeli robisz szybki rush to nadaje się p90 jeżeli zaczynasz kampić ak lub m4 się nada ale na dalekie trzeba pestkować, według mnie powinieneś grać sg553 lub aug gdyż są w miarę łatwe i jeśli jesteś daltonistą np. Jak ja to pomogą wygrać. Z pistoletów dobry jest five seven i tec9 , na początek potrenuj sobie z botami grę a potem na ffa jak pisali wyżej. Szczególnie polecam p90 <3

wojownik024_gameplay.png

Opublikowano

najtrudniejsza to AK/AWP

Nie zgodzę się, AWP jest o wiele łatwiejsze w GO niż 1.6 do tego przeważnie 'one shot - one kill'.

P250 osłabili strasznie ostatnio. Wg. mnie opłaca się na pistolach grać w CT USP a w TT CZ/ tec9

AK nie należy do łatwych, długi czas celowania oraz 'pestkowanie' które należy do dość trudnych. (idź i strzelaj, powodzenia)

Ja polecam się nauczyć kosić z AWP 3-4 runda i kosisz.

graphic.png
Opublikowano

Nie graj sg550, p90, aug są to bronie dla nonskilli. Bronią każda musisz sie nauczyć grać to cs, co podniesziesz musisz wykorzystać 

Opublikowano

najtrudniejsza to AK/AWP