Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Słuchawki do słuchania muzyki.

ezio2322

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, szukam słuchawek do słuchania muzyki.Cena max 150 zł.Nie znam się dobrze na tym sprzęcie więc napisze prosto.Chcę dobrą jakość dźwięku,żeby się nie zepsuły za szybko( tu mam na myśli kable), muszą być wygodne, i kabel minimum 1.2 metra oraz ciekawy design( chociaż to nie jest aż takie ważne) no i jeszcze ważne jest to że w tych słuchawkach będę chodził po mieście a nie w domu tylko używał.Mój typ

http://www.ceneo.pl/15260397#tab=reviews

Opublikowano

Superlux HD681EVO

Średnio widzę chodzenie w słuchawkach studyjnych po mieście. Owszem, słuchawki najlepsze w swojej półce cenowej, jednakże do pracy przy intrumentach, w studiach, domowym zaciszu.

Opublikowano

Kossy to stare wyjadacze na rynku audio. Bardzo dobrze sobie radzą i trzymają renomę. Są polecane przez wiele osób i ja też się pod tym podpisuję. Jednakże nie wiem dlaczego Pioneer'y i AKG są niezbyt ciekawe ? Sam posiadam (obecnie) dwie pary Pionków i mam wielki szacunek dla tej firmy. AKG troszkę mniej mnie rajcuje i raczej sam nie jestem zwolennikiem, jednakże do ich oferta jest bogata i ciekawa. Również jest to firma, która nie wypuszcza byle słuchawek, lecz porządny sprzęt audio, w przystępnych cenach.

Opublikowano

Szczerze, desing mi się nie podoba zbytnio i ta cena, wiem podałem ile max ale Kossy są chyba lepsze niż te Pioneery.Jakie są teraz najnowsze Kossy do tych 150 zł?

Opublikowano