Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak dobrze ustawić serwer ? Plugin na rejestracje itp

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Potrzebuje pomocy przy ogarnięciu serwera, jestem w tym całkowicie zielony także proszę tłumaczyć jak dziecku.

Jak zrobić aby na serwerze była rejestracja oraz logowanie?

Najlepiej rejestracja według komendy /register hasło hasło

Steam: Worst

W CA od 19.07.2009

Na MPC od 16.08.2009

Opublikowano

A więc tak: ściągasz ten plugin http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/authme/, wrzucasz go do folderu plugins i to w sumie wszystko. Jeżeli chcesz go spolszczyć, bądź lepiej skonfigurować napisz do mnie na PW, ponieważ lepiej będę mógł Ci to wszystko wytłumaczyć lub jak chcesz podeśle Ci gotowy.

2cf6pe0.jpg

"Hmm jak by to powiedzieć... Moje pierwsze wrażenie o grupie... Nie lubię was..." - Kakashi

Opublikowano

Serwerem zarządzam przez jakiś multicraft w przeglądarce także nie mogę wrzucić tego do folderu bo nie mam plików serwerowych na dysku.

Zainstalowałem ten plugin (przynajmniej tak jest napisane) ale komendy nie działają.
Adres serwera  stoners.mcsw.pl wersja 1.7.2

W CA od 19.07.2009

Na MPC od 16.08.2009

Opublikowano

Znalazłem dostęp do plików przez hosting.

Usunąłem plugin, wrzuciłem ręcznie podobny zrobiłem reset serwera ale plugin nie działa :/

Gdy wpisuje komendę to na czacie wyskakuje komunikat unknown command.

W CA od 19.07.2009

Na MPC od 16.08.2009

Opublikowano