Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaką linię na start?

BossBTS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko jestem początkującym graczem Wot'a... grałem już dużo bitew różnymi czołgami robiłem linie do KV-1 ale znudziły mi się te czołgi robiłem również inne... chce zacząć grę od nowa od '' l '' tieru, powiedzcie jaką linią najlepiej grać według was? ( W gre nie wchodzi artyleria)

Nie chce żadnych poradników ani Tut'ów, chce solidnego wyboru od gracza Wot'a, gracie w to więc macie doświadczenie a ja nie więc pomóżcie :-D czytałem wiele poradników, jestem taką osobą która jest nie zdecydowana i sam sobie raczej tego nie dopasuje bo gry aż tak bardzo nie poznałem a poświęciłem je trochę czasu.. tak jak pisałem czekam na komen. jaką linią grać?(Jakimi czołgami)

Z góry dzięki + takie pytanie, jak dobrze zarobić na l/ll/lll tierze?( To samo co up nie chce poradników tylko solidne, składne komentarze)

Pozdrawiam :-)

Opublikowano

Najlepiej grać linią radziecką (sam zaczynałem od tej lini) Przebolej T-28, warto dla późniejszych IS-ów lub KW. Większość czołgów z tej linii ma dobrą mobilność, magiczne pancerze i potężne (niecelne) działa które pozwalają wykręcać pokaźne wyniki i dają radość z gry.

Ewentualnie, możesz spróbować robić niemieckie medy lub HT, jednak te czołgi  wymagają już dobrego "skilla" i obeznania z grą. 

Ciężko zarabiać na tak małych tierach bez konta/pojazdu premium.

Ghost1225.gif                               

Pomogłem? To cud! Daj lajka, by uczcić to niecodzienne wydarzenie.

ale papieża to ty szanuj