Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zrobić taki generator

Kacapek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie powiem że w programowaniu jestem praktycznie zielony. Bardzo prosił bym Was o pomoc. Zastanawia mnie jak ten koleś zrobił te generatory na stronce: http://cryptcoders.com/amazon-gift-card-generator/ One wszystkie wyglądają praktycznie tak samo tylko są troszkę przerobione. Chciał bym też coś takiego zrobić, mógł by ktoś pomóc? Z góry dzięki.

reklama

Opublikowano

Ja wiem że te generatory nie działają ale chodzi mi o to, żeby w łatwy sposób zrobić podobne fake generatory.

reklama

Opublikowano

pewnie gotowy program by mu najbardziej pasował

skoro potrafisz zrobić  i znasz przynajmniej jeden język programowania  już sama możliwość tutoriali z nauki języka umożliwia zrobienie prostego programu mając minimum wiedzy

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

Na programowaniu praktycznie się nie znam. Chodzi mi o zrobienie podobnego generatora co na stronce, którą podałem, żeby generował nazwę użytkownika i hasło. Oczywiście nie mają to być prawdziwe dane ale losowo wygenerowany login i hasło.

reklama

Opublikowano

No rozumiem, ale jako że na programowaniu praktycznie się nie znam to prosił bym o jakieś bardziej "łopatologiczne" tłumaczenie. Generator chce zrobić w visual basic, tak mniej więcej go ogarniam ponieważ widziałem parę poradników jak zrobić taki generator ale nie wiem jak zrobić aby był generowany losowy login i hasło.

reklama