Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Aplikacja na GM TGM TUT Zajrzyj :)

Gość dvpadvpa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam 

Nazywam się Andrzej mam niedługo 18 lat i jestem z Wrocławia .

Jestem uczniem Technikum Gastronomicznego na profilu Kucharz - Dietetyk.

Dlaczego taki profil dlatego ze dietetyka zajmuje się na poziome rozpisywania diet rożnym osoba i traktuje to jako dodatkowa praca . 

Jestem cały czas osobą która tego się uczy lecz mam już kilka osiągnieć związanych z dietetyka . 

Uczęszczam na siłownie gdzie jestem uczniem na trenera personalnego jak i pomoc siłowa dla osób niepełnosprawnych. 

Dlaczego ? To dlatego ze uwielbiam pomagać osobą rozwiać się sportowo jaki i pomagać w rozwoju siłowym  .

Druga moja pasaj jest to gotowanie a można powiedzieć ze nawet zamiłowanie jak i zawód.

Zamiłowanie dlatego ze od małego zawsze miałem smykałkę do gotowania i do tego by gotować w przyszłości zawsze chciałem poznać techniki kulinarni jak i być dobrym kucharzem .

Na swoim koncie mam 3 wygrane konkursy o tematyce gotowania jak i gastronomicznym .

Jestem tez kucharzem w restauracji we Wrocławiu gdzie naprawdę dużo się uczę o zawodzie i o kuchni rożnego rodzaju z czego jestem naprawdę zadowolony . 

Kuchnia nauczyła mnie sumienność ambicji jak i wytrwałości i szacunku do pracy która ktoś jak i sam wykonuje .

Jak na swoje umiejętności gotuje bardzo dobrze z czego jestem bardzo zadowolony ze mogę to teraz wykorzystać i gotować dla każdego .