Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

SMS-SHOP - strona

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, chcę zrobić SMS-SHOP.

Posiadam konto  Dotpay.

Jak, by miało to wyglądać:

- usługa1 (wyślij sms o treści usługa1, by uzyskać dostęp do 1 pliku.)

- usługa2 (wyślij sms o treści usługa2, by użyskać dostep do 3 plików.)

I jeżeli ktoś wyśle sms pod daną usługę dostanie kod dzięki któremu będzie miał dostęp do plików.

Coś tego typu:

http://mcwg.pl/vip/index.php?&buy=item1

Jestem całkowicie zielony i nie wiem jak to zrobić. Czytałem, że potrzeba takich programów jak:

xampp

account maker 

itp.

Również czytałem, że idzie to zrobić bez tych programów.

Bym był bardzo wdzięczny jeżeli ktoś, by mi pomógł, pozdrawiam! 

Opublikowano

PHP i API dotpay nie wiem po co Ci inne programy w xampp to jedynie odpalisz skrypty PHP. A jak jesteś zielony to lepiej płatności nie ruszaj gdyż źle ułożony kod i można mieć wszystko za darmo.

Tworzę strony internetowe.

Sklepy Minecraft, CMS-y, fora itp.

Opublikowano

PHP i API dotpay nie wiem po co Ci inne programy w xampp to jedynie odpalisz skrypty PHP. A jak jesteś zielony to lepiej płatności nie ruszaj gdyż źle ułożony kod i można mieć wszystko za darmo

Dlatego myślałem też, że mogę zawszę użyć gotowego skryptu.

http://www.mpcforum.pl/topic/1010386-sms-shop-minecraft-dotpay-profitsms-homepay/

Tutaj jest skrypt do SMS-SHOPU, ale nie wiem gdzie go wkleić.

Opublikowano

To co podales to lipny gotowiec który wykorzystał z Neta... Robisz API + rcon nic trudnego.

Opublikowano