Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Build] He-bo build.

adrian2534

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy mógł by ktoś podać w miarę sensowny build do he-bo? jestem kompletnie zielony w postaciach magicznych (zazwyczaj grałem tanky albo ad) więc piszę tutaj z góry dziękuje :).

DR5ChPt.png

Opublikowano

Start Vampiric_Shroud.jpg 1 poziom Polynomicon.jpg i wardy/blue potki

Polynomicon.jpgshoes_of_focus.jpgSoul_Reaver.jpgBreastplate_of_Valor.jpgRod_of_Tahuti.jpgObsidian_Shard.jpg

Chcesz abym przeczytał twojego posta dodaj mój nick ;)

Szukam pracy­

9704614430021861204355.png

Opublikowano

Dzięki, temat do zamknięcia :)

@ a czemu te butki nie lepiej te fioletowe ? ;d

jak kupisz niebieskie butki i zbroje masz 1 co sekunde 

Szukam pracy­

Opublikowano

Oh, k za chwilę przetestuję build po grze napiszę jak się sprawuje :).

ale wiesz jak używać Polynomicon? Bo jak nie wiesz co to robi nie będziesz miał 100% skutecznosci

ewentualnie zamiast 5839814100030671204355.jpg możesz dać Chronos_Pendant.jpg

Szukam pracy­

Opublikowano

ale wiesz jak używać Polynomicon? Bo jak nie wiesz co to robi nie będziesz miał 100% skutecznosci

ewentualnie zamiast 5839814100030671204355.jpg możesz dać 8270214100145601204355.jpg

bodaj po użyciu spella mój next aa zadaje 100% mojego magical power.

ech no i nie sprawdzę od 4 gier albo ktoś bierze inst he-bo albo biorą full ap team (gram 3vs3, na 5-tki mam focha :D)

DR5ChPt.png

Opublikowano