Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Drop

Ventos

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy w cs:go wiec mam pytanko co do dropu. Wiem, że był reset dropu, więc zostawiłem na noc idlowanie i nie wiem czemu nic nie poleciało, dzisiaj to samo od 14 do 20 i tez zero dropu, wie ktoś o co chodzi? Czy to po prostu pech i potrzeba cierpliwości? W zeszłą sobotę kupiłem operacje i od tego czasu wyleciała jedna skrzynka z operacji. I jeszcze jedno pytanko, jak jest z misjami? Jakieś limity?

g0Tef.jpg

Opublikowano

Już mówiłem mi od 4 dni nic nie dropi ;) A poleciały 2 skrzynki na półtora tyg. Gram dziennie po 3-10h (nie afk a DM+RANK) więc drop powinien być jeszcze większy a tutaj nic.

Nie ma co :P Nie ustawiaj się na zysk bo tak to nie działa, dam CI przykład. Ja wydałem okolo 75zł na klucze i dropłem rzeczy o wartości 25zł. Pech? Pewnie tak trudno. Skiny które dostałem, nabyłem, dropłem. Sprzedałem i zwróciło mi się 50zł. Więc jestem prawie na czysto. + Mam 2 skiny do P90 i awp, kolega otworzył łącznie 6 skrzynek i awp asmiimov oraz M4. Więc o czym my tu gadamy..

graphic.png
Opublikowano

Wszystko zależy od szczęścia mi w poprzednim tygodniu dwie skrzynki Breakouta (~2 euro), a dzisiaj misja, skrzynka(0.41) i shootgun(0.04).

Aktualnie sam iddluje codziennie, gdy wychodzę zostawiam itp. Czasami przez 10h nic nie dropnie, a innego dnia jak np. dzisiaj po 40 minutach misja i skrzynka.

Opublikowano

Ku*wa jacy ludzie są tępi.

Ty serio myślałeś że po resecie dropu dostaniesz od razu 3 skrzynki i 3 skiny?

Use brain plx.