Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Win8 mała pomoc przy konfiguracji! :-)

itzPROGAMERz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

S!emanko,słuchajcie bracia-jestem zielony w Win8,może nie tyle zielony co po prostu nie podoba mi się konfiguracja całego systemu-więc mam kilka pytań:

1.Problem z ts.. Kiedy mam odpalonego TS (najczęściej używam go do gier fps-WolfTeam,CS 1.6 etc) i włączę inną aplikację np. Metin2 lub WolfTeam-to "nie działa" mi klawisz który ustawiłem do włączenia mikrofonu aby coś mówić-jeśli napisałem niewyraźnie to chodzi mi o Push-to-talk (ustawiony mam na ctrl) 

2.Jak zrobić nowe konto na Win8.1? Ponieważ kiedy klikam w ->Ustawienia->Zmień ustawienia komputera to nic mi się nie wyświetla.. 

3.Da się zmienić nazwę użytkownika? (Jeśli tak to jak?) 

No i to są chyba moje główne trzy problemy-więc jeśli ktoś by mi je pomógł rozwiązać nagrodziłbym limitem + :]

Opublikowano

1. ----

2.
Sposób 1:
Prawym na Ten komputer > zarządzaj > użytkownicy i grupy lokalne > użytkownicy > kliknij PPM w oknie > Nowy użytkownik.

Sposób 2:
Jeżeli wolisz przez  Panel Sterowania to wtedy: Panel Sterownia > Konta i bezpieczeństwo rodzinne > Konta użytkowników >  Zarządzaj innym kontem > Dodaj nowego użytkownika.

Sposób 3:
Uruchom konsole jako administrator i wpisz:

net user login haslo /add

3. 
Panel Sterownia > Konta i bezpieczeństwo rodzinne > Konta użytkowników >  Zarządzaj innym kontem >  Zmień nazwę konta

Opublikowano

1. ----

2.

Sposób 1: