Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. Wpadłem na pomysł aby rozpocząć pisanie skryptów do l#. Samemu może być nudno jednak w grupie będzie fajnie. Szukam osób które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę w programowaniu. Sam jestem w tym zielony wiec takich osób również szukam. Wiadomo, na start małe, drobne skrypty (np fiora) jednak wszystko w swoim czasie. Zapraszam do Pisania tutaj bądź na pw :)

pomogłem? daj like :)

2vlp0kh.png

by @Casso.

Opublikowano

Ja bym chciał, ale kompletnie nie mam pojęcia o tym. Moja przygoda ze skryptami kończy się przy kompilowaniu SVN'em :)

Zostaw lajka ;)

Opublikowano

Jeśli myślisz, że ktoś stąd umie chociaż podstawy C# to jesteś w błędzie. Jedyne co możecie tym team'em to korzystać z SFTemplate.csproj ;))

2ivh0ly.jpg

Opublikowano

Siemka. Wpadłem na pomysł aby rozpocząć pisanie skryptów do l#. Samemu może być nudno jednak w grupie będzie fajnie. Szukam osób które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę w programowaniu. Sam jestem w tym zielony wiec takich osób również szukam. Wiadomo, na start małe, drobne skrypty (np fiora) jednak wszystko w swoim czasie. Zapraszam do Pisania tutaj bądź na pw :)

Sam wielki Miszczu zrobił skrypt do Katariny który jest c*****y i nie działa, a chcesz pisać skrypty nie mając bladego pojęcia o C# i do tego "szukasz również takich osób". Pozostaje mi życzyć powodzenia. 

Opublikowano