Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Osoby do zrobienia Server Mt2 Hard/medium

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w temacie szukam osoby do zrobienia servera mt2 Hard/ medium i przy okazji nauczenia się czegoś ponieważ jestem zielony w tych sprawach ucze sie dopiero a chciałbym stworzyć coś swojego. Wiec tak szukam osoby która zna się na rzeczy i chciała stworzyć server Stały nie jakiś syf co ma tydzień co do pomysłów i takich rzeczy robimy razem wiadomo ja mam pare swoich ty masz pare swoich więc połączymy dogadamy sie i stworzymy :) Dalej

Więc przejdzimy do rzeczy szukam osoby ktora:

- Robiła juz server od zera i umie bardzo dużo

- Która ma troche czasu i cierpliwość i jakieś ambicje

- Która naprawde chce zrobic a nie zacznie i nie dokończy 

- Oczywiscie zaangażowanie w projekt 

- Wiek dla mnie nie ważny szukam osoby z umiejętnościami 

- Najlepiej żeby miała mikro 

- Oczywiście osoba normalna to znaczy spokojna i reprezentujaca poziom dorosłej osoby a nie dziecka

- Chcę pracować w miłej i fajnej atmosferze 

- Szukam Stałej znajomość

Chyba tyle co do osoby teraz cos o osobie hmm

- Na poczętek chciałem powiedzieć ze troszke sie z tym bawiłem ale oczywiscie na jakieś plikach nie startowalem żadnego Raczej z ciekawość robiłem bo chciałem sie nauczyć oczywiscie dużo problemów miałem i wogole ale to Mniejsza oto więc

- Tak jak juz pisałem jestem Zielony w tych sprawach więc nie oczekuj odemnie za dużo oczywiscie będę pomagał jak tylko będę umiał