Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

LG L40 szybkie padanie baterii

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kilka tygodni temu kupiłem nowego LG L40. Z początku czekałem aż rozładuje się do końca, a następnie ładowałem go na full, żeby bateria się sformatowała czy coś w tym stylu (nie znam się na telefonach). Ogólnie telefon dobrze się sprawuje. Lubie czasem pograć w jakieś gierki czy posiedzieć na necie przez wifi i bateria zwykle starczała mi na 2-3 dni, a jej zużycie było prawidłowo podawane w prawym górnym rogu.

Jednak ostatnio miałem kilka takich sytuacji że gdy wieczorem miałem jeszcze większą połowę baterii to z rana telefon już był wyłączony. Nie wiem od czego to zależy. Może to wina kilku gierek, które ściągnąłem? Powinienem pousuwać podstawowe, aczkolwiek zbędne aplikacje?

Opublikowano

Teraz nie trzeba już kalibrować baterii. Na noc wyłączaj telefon. Być może jakaś aplikacja uruchamia funkcję Wakelock, czyli może korzystać z pełnych zasobów (procesor itp) telefonu przy wygaszonym ekranie. Często używają tego aplikacje pogodowe, które synchronizują pogodę. Wykryj je programem Wakelock Detector. Jeśli coś wykryjesz, użyj programu Grrenify i "zgrinifikuj" ją, co zapobiegnie jej uruchamianiu bez Twojej zgody. Pamiętaj, że po jej użyciu musisz ją znowu potraktować programem Greenify.

Dzięki wspaniałomyślności administracji już nie pomagam na MPC Forum. 

Jeżeli w dziale panuje burdel, to skierujcie wzrok wyżej. 

Jeśli mnie jakoś znajdziecie (patrz > profil) to chętnie pomogę.

935801456340937867857.png