Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuje Posady TGM/GM Dedyk lub Hamachi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Więc tak jak wyżej poszukuje Takiej oto posady na "zabicie wolnego czasu" .

Coś o mnie : Mam na imię Adrian (17l.) Chodzę do Technikum informatycznego . Mieszkam w Piotrkowie Trybunalskim w woj. Łódzkim . Interesuje się sportem , informatyką tą szeroko pojętą od składania/napraw PC ,aż po gry . W wolnych chwilach lubię "popykać" sobie w metina , w którego gram już od 6 lat . Wszystko zaczeło się od tzw. Pl`a , grałem tam około roku czasu na serwerze 13 (Exandros). Następnie przeniosłem się na serwery prywatne , grałem na nie zliczonej liczbie serwerów np. Pandorze , Promt2 , Boundmt2 , Balantia , Elitemt2 itp . I tak toczy się moja historia ;)

Doświadczenie : Tutaj za dużego nie mam ale jak wiadomo każdy musi od czegoś zacząć . W roku 2013 przez okres 6 mies . posiadałem swój własny serwer stworzony dla "kumpli" graliśmy tam właściwie tylko po to aby udowodnić kto jest lepszy w PvP ^^ . Znam większość podstawowych komend GM , potrafię organizować Eventy typu . Zuo , Ox itp. Więc nie wyróżniam się tak bardzo ale na serwerze postaram się wywiązywać ze swoich obowiązków jak najlepiej .

Oferuje : Hmm co mogę zaoferować ... Na pewno "czuwanie" nad serwerem , pomoc graczom , dyspozycyjność oraz kulturę .

Oczekuje : Na pewno miłej atmosfery i Dobrego kontaktu z administracją serwera .

Kontakt ze mną : GG:1851998 , PW , Tutaj pod postem , E-mail:[email protected] , Posiadam TeamSpeak z mikrofonem .