Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

2vs1 postacią walczącą wręcz

Gxt'

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chcę dodać, że jestem początkujący.

Co zrobić jeżeli gram championem walczącym wręcz (Master Yi) gdy na mojej ścieżce jest 2 wrogów bo ostatnio mój team poszedł w 3 na topa a czasami nawet w 4? Chodzi o to, że muszę jakoś złoto zdobyć, żeby zabić miniona muszę do niego podejść no i mam wtedy 2vs1 nie będą bali się mnie zaatakować i zjadą mi 0,5 hp a nawet mogą mnie zabić. Normalnie to czekałem, aż przepchną miniony pod wieże żebym mógł je bezpiecznie zabić i tak w kółko (no i oczywiście wychodziłem żeby zabić trochę minionów wtedy oni mnie atakowali, a ja uciekałem pod wieże żeby się uleczyć) Co robić w  takiej sytuacji? Czy też wam się wydaję że postaci walczące na zasięg są lepiej przystosowane do "n0ob teamu" (możemy atakować miniony z dystansu nie mamy bezpośredniego 2vs 1)?

Przy okazji

Attack move, orb walking i ten trik z animacją to 3 różne rzeczy?

8654014495912661120289.png

Opublikowano

Sam piszesz, że jesteś początkujący więc double linie są bardzo często widziane. Na takie coś, bezpiecznym pickiem jest postać zasięgowa z escape (ucieczką) np, caitlyn, jakiś ap np. Syndra. A jeśli na prawdę masz ciężko, a nie chcesz mieć statystyk 0/5/2, to po prostu musisz siedzieć pod wieżą i tyle.

Opublikowano