Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Skrypty, początki, free user ;v

Gość BluePotato

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym pograć sobie na bolu, żeby mój penis urósł, ale nie wiem, jaki skryptów używać na free userze, jakie są najlepsze itp. z pewnością kupie vipa, ale jeszcze nie teraz, więc jaki skrypt polecacie bez vipa? (jestem nowy w te klocki)
Dziękuję i pozdrawiam :)

Opublikowano

Ryze The Rogue Mage, Shyvana Flame Breath, Morgana Blackthorn Angel, Evelynn Widowmaker, Ahri Nine Tailed Fox.

W ogóle bierz skrypty od @Marcoly bo robi dobre rzeczy. To co wspomniałeś na pewno Ci urośnie w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Dodatkowo bierz CassiopeiaDuCouteau oraz Syndra by honda7. ;)

343731479829004887779.png

Opublikowano

Ryze The Rogue Mage, Shyvana Flame Breath, Morgana Blackthorn Angel, Evelynn Widowmaker, Ahri Nine Tailed Fox.

W ogóle bierz skrypty od @Marcoly bo robi dobre rzeczy. To co wspomniałeś na pewno Ci urośnie w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Skrypty sa calkiem spoko ale po co skrypt do shyvany ?

Opublikowano

Skrypty sa calkiem spoko ale po co skrypt do shyvany ?

Tak samo jak po co skrypt do Jaxa, lol xD

Jest bo jest, orbwalking + Shyvana to samo zło.

Opublikowano

Tak samo jak po co skrypt do Jaxa, lol xD

Jest bo jest, orbwalking + Shyvana to samo zło.

Wbije diament na tym(którymś skrypcie), czy raczej vip się przyda?

Opublikowano