Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z bf4 (ustawienia graficzne)

Zbalansowany

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiec tak... wedlug mnie mam b. dobry komputer do gier a bf4 musze miec na low i do tego rodz. na 1280x800 ( coś takiego ) prosze o pomoc bo nie wiem o co chodzi...Pozdrawiam

Dane komputera:

intel core i5 3770 k

geforce gtx 770 2gb

8gb ram

i plyta glowna to jakas gigabyte g1 sniper :D Jestem zielony w takich sprawach wiec prosze o wyrozumialosc :(

jak czegos nie dopisalem to prosze o zwrocenie uwagi

Opublikowano

ale internet nie ma nic do rzeczy narazie on jest zmniejszony tak wiemprzez niego tez moge miec probkemy ake mi chodzimbardziej o komputer bo internet moge miec do 8mb

0.35

taknmysle

Opublikowano

Ma do rzeczy w trybie multiplayer.  Multiplayer Bf4 wymaga stałego podłączenia do internetu i szybkość gry zależy również od internetu.  Kampania dla jednego gracza nie potrzebuje neta. Możesz zrobić również defragmentacje dysku. Napisz również czy tylko w grach online masz ten problem? 

8902314106109971000808.jpeg
Opublikowano

A więc tak defragmentacje dysku czy zrobie pomysle. A takie słabe ustawienia mam tylko w online no i nieraz troche wyższe w kampaniach. Mysle ze to wina karty graficznej i ktos mi kiedys mowil ze moge miec ustawiana jakams intela. Ale kiedy chce wejsc w panel sterowania nvidia to pisze ''uzytkownik obecnie nie korzysta z monitora podloczonego do karty graficznej.

Ok poprawilem neta. A oto ss.

A zapomnialem dodac ze komputer zlozony dostalem na gzwiazdke :D