Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Programowanie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc. Na wstepie zaznaczam ze mam 13 lat, jestem uczniem klasy 1 gimnazjum. W duzej mierze wiaze swoja przyszlosc z programowaniem. Prosze sie powstrzymac od smiechow etc.

Zaczalem narazie pisac pierwsza powazniejsza strone w css+html. Kupilem Symfonie C++.

Poszukuje osoby ktora zostala by moim `mentorem` , gdyz nawet symfonia jest dla mnie poprostu b.trudna do ogarniecia, te wszystkie wyrazenia etc... Powiedzcie mi tez jakiego jezyka programowania teraz jest najlepiej sie uczyc ? Wazne by byl w miare przejrzysty, nie trudny do nauki składni i wyrazen oraz w miare logiczny dla 13 latka ;) no i oczywiscie by byl funkcjonalny! :P

Wracajac do sprawy mentora, to jesli by ktos byl taki fajny i mily i zgodzil by sie mnie pouczyc mnie troche chociazby przez GG, bylbym wniebowziety. Wytapane z androida wiec za ew. bledy z gory przepraszam.

Z gory dzieki ziomeczki;)

Opublikowano

O masz, też miałem 13 lat jak zaczynałem :E