Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Opłaca się z nim coś robić...?

BolekART

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. 

Posiadam laptopa ASUS z procesorem Intel Core i3-2350M 2,3 GHz z 4 GB Ram'em z kartą graficzną Redeon 7470M 1 GB. 

Jestem grafikiem i tworzę wiele projektów w Photoshopie. 

Nie oszukując pracuję sporo i coraz więcej i więcej jest na moim komputerze nie potrzebnych rzeczy. W tej chwili formatuję mój laptop i zobaczymy jak będzie szło, bo jak na razie PS mi się ścinał...Wszystko niesamowicie muliło... Niesamowicie również się grzał. 

Teraz moje pytanie brzmi. Opłaca się do niego dokupić pamięć RAM 16 GB, czy zmienić kartę graficzną, albo procesor? 

Czy jednak już pora na nowego...? (teraz ma 1,5 roku). 

Jestem prawie 7 godzin dziennie na komputerze i używam go sporo...

Pozdrawiam, 

Dziękuję za pomoc z góry.

Opublikowano

Nie jestem specem w sprawie technikaliów ale napisz jak będzie po formacie....choć według mnie do dłuższej i cięższej pracy jest komputer....a czy gra wcześniej tak przycinały ? Samo grzanie się laptopa mówi że jest coś nie tak,system może być b.obciążony,a z wiatrakami wszystko dobrze ? I kiedy robiłeś ostatnio format ? Według mnie sprzęt jest fajny,osobiście bym się jeszcze nie pozbywał......pozdrawiam.....

A co do ramu do 16gb fajnie by było dojść ;p piszesz że jesteś grafikiem więc zapewne uzywasz wielu programów to te 4gb to może być trochę mało.....

nh766_44609_black_rock_shooter_czarne_wl

Those nostalgic memories,the times where we are simply had fun !

​     ​