Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuję technika/ Oferuję wszystko inne...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie. 

Jestem grafikiem i działam w tej branży bardzo długo. Po dłuższych rozmyślaniach doszedłem do wniosku, że stworzę serwer... 

Poszukuję technika który potrafi to co technik potrafić powinien + musi potrafić zakodować mój własny autorski interface i panel logowania. 

Oferuję:

*Grafikę na wysokim poziomie, a w niej: strona, interface, panel logowania, własne narysowane itemki na tablecie, system orderów na stronę, znaczek GM, pełna prezentacja (belki i obróbka screenów)+ napisanie jej w ładny sposób, sygnaturki, tła ładowania, tło wyboru postaci i logowania- wszystko

* W pełni zakodowaną wraz ze skryptami stronę i dobrze zabezpieczoną wraz z systemem orderów (nikt jeszcze czegoś takiego nie ma) oraz systemem darmowych kodów IS. 

*Własny hosting na stronę wraz z dwoma domenami .pl i .com. 

*Unikalna nazwa serwera

*Sponsora True który ufunduje zabezpieczoną maszynę i przeznaczy pieniądze na reklamę. Ewentualnie jeżeli technik chce może zainwestować w serwer (mogę się ewentualnie dołożyć). 

*Kupię secik ekwipunku od BombWorka. 

*Przeznaczę pieniądze na reklamę, stworzę różne banery.  

*Opieka nad serwerem. 

*Autorski system orderów (ciekawa sprawa), system darmowych kodów IS, do tego przełomowe rozwinięcie gry po osiągnięciu maksymalnego poziomu! 

*Stały kontakt: GG/Skype/ TS3/ E-mail  oraz jeżeli coś się będzie dziać to telefon o każdej porze. 

*Dostępność prawie 24/7 ;)