Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zlikwidować odrzut broni?

szpontix

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie pytanko. Jak pisalem w poprzednich tematach jestem zielony jesli chodzi o wiele rzeczy zwiazanymi z kompami. Wiem ze jest takia opcja do zrobienia, ze bron nie ma odrzutu podczas strzelania. Nie wiem jak to sie nazwa i jak to zrobic.. ;/ Nie wiecie moze jak to zrobic? Nie chce byc cziterem. Poprostu zauwazylem, ze w tej grze w ch****** osob jedzie na box esp, albo aimie. Ja popbostu chce sobie ulatwic gre, i chyba do tego jest tez te forum. Juz pytalem jak zrobic box esp, ale czekam na odpowiedz, a teraz pytanie jak zrobic zeby celownik mi nie latal na boki/gora/dol? Widzialem na yt jak kolo w cheat engine 6.5 bodajze otworzyl gre. klikna taka ikonke obok tego co sie otwiera proces i dodal jakies trzy pliki, przelaczyl spowrotem na gre patrze, a to dziala. Byl jakis link do tych pliczkow w opise, no ale niestety wygasl... Bardzo was prosze o pomoc, z gory wielkie dzieki i pozdrowienia. ;]

Opublikowano

Chodzi ci o "No recoil " ? dzięki temu nie masz odrzutów jak strzelasz, chyba da się to zrobić w cheat engine ale nie jestem pewien. 

Opublikowano