Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Smartfon albo Fablet do 1000-1200zł

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Nie powiem że nie znam się na smartfonach, fabletach - ale od tygodnia mam ogromny dylemat co kupić. Aktualnie użytkuję Samsunga Galaxy Ace 2 w idealnym stanie, wygląda jak nówka.

Co będę robić na telefonie:

Oglądał filmy, przeglądał net, GG, mail, czasem może jakaś gra.

Zadam dwa pytania:

1. Za ile mógłbym opchnąć Galaxy Ace 2 Biały w stanie idealnym? 

2. Jaki telefon wybrać:
    Uwaga interesują mnie tylko i wyłącznie smartfony / fablety 5" do 6". Pięć cali to takie minimum! Tylko nowe telefony.
  • Xiaomi Mi3 - ze względu na design, oraz na kolosalnie dobre osiągi
  • Asus Zenfone 5/6 - design, wielkość wyświetlacza, "cena?"
  • LG G3, - wyświetlacz, ogromne zagospodarowanie przestrzeni, ramki telefonu są bardzo cienkie, telefon wygląda bardzo estetycznie
  • Huawei Ascend P7, - wyświetlacz, zdjęcia, osiągi
  • Lenovo K910, - nie wiem dlaczego napisałem ten telefon, pewnie przypadł mi do gustu

Chyba że macie inne propozycje? Dodam jeszcze jedno, NIE INTERESUJĄ MNIE SAMSUNGI, nie kręci mnie ich design. MOŻE NOKIA?

Opublikowano

@kazikp, co do MI4 to właśnie ciężko jest kupić, sam próbowałem, ale wszystkie rozeszły się w kilka sekund...

Co do OnePlus One, to fakt smartfon świetny, wiele o nim czytałem, oglądałem recek no i to pudełko *.*, lecz niestety w Polsce zawyżona cena ok. 1750zł :(

Znalazłem go z chin, wiec wole nie ryzykowac, moze byc podrobka ? :C

Opublikowano