Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Grafika/Youtuberów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nazywam się Oskar mam 16lat jestem technikiem serwerów metin2 od 2 -3 lat zależy jak kto liczy ;).

Znam się najbardziej na questach, plikach serwerowych i kliencie.

Moje poprzednie projekty: CeriaMt2, VictoriaMT2, Mentis2... I projekty na zlecenie.

Serwer jaki tworze jest to hard/medium skończony w 75%

Jest on inspirowany tym, że ma być w klimacie harda, ale nie ma być za trudno ma być łatwo co zostało do zrobienia:

-Skończenie smoczych wyzwań

-Dopracowanie klienta ( wyglad, udogodnienia)

-Dodanie paru systemów, dungeonów.

-Dopisanie paru questów ( narazie mamy ponad 100+ misji ( nie mówie tutaj o typu przywoalnie konia gildia itp) )

Myślę, że za miesiąc mogłaby już wystartować beta..

Kogo poszukuję:

-Stałego youtubera i paru co zrobią serie.. ( Youtuberów rekrutujemy od 400 subów +  zależnie od subów oczywiście nagroda :)) )

-Stałego grafika serwerowego chodzi mi tylko o tła logowania + prezke serwera i dodawanie grafiki przy jakimś update itp ;) ( avatar , sygna , logo , to oczywiste, że też) , może być nawet na miesiąc i dostnie wypłatę.

Skład Teamu:

[TECH]Quai

[GA]Mateo ( youtuber, sprawy graczy )

Co oferuję:

-Do uzgodnienia..

GG:2898561

Opublikowano