Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Asasyni

CzłowiekSmurf

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, jestem nowy w Smite, i nie rozumiem sensu assasynów w tej grze.
W LoL'a grałem 3 lata, tam asasyn miał za zadanie ujebać carrego w ułamku sekundy, i zrobić z TF'a 4 vs 5, ewentualnie wyłapywać solo graczy i zabijać ich, zanim się zorientują o co chodzi. Jak to wygląda w Smite? Asasyna zjada ADC na wymianie z palcem w dupie, dopóki nie złoży się 3-4 itemów, to full tank ma większy DMG od ciebie. Jak tym czym grać?

Opublikowano

Tak by było w LoL'u, ale tutaj asasyn po pierwsze, robi gówno nie DMG, i ADC/APC robią go trzykrotnie więcej, po drugie w early i w mid nie istnieją, po trzecie, w tej grze każdy ( a szczególnie ADC) mają takie escape i CC'ki, że nic się nie zrobi.

Opublikowano

To pograj sobie bastet.

Asasyni mają dmg poza tym częściej są pickowani do jungli i w early nie potrzeba im nie wiadomo jakiego dmg'a.

A później robią sporo dmg :)

Tylko Lucyfer

Jestem Hujston

Opublikowano

Są Assasyni którzy w early są własnie typu - wchodze zabijam wychodze (Arachne, Fenrir), a są Assasyni którzy carrują gre np Mercury, w late game przy dobrym buildzie bije po 1k.

Adc nie zjada assasyna, adc jest dopiero mocny jak albo sie nafeeduje i jest z 3/4 lvl wyzej, albo skonczy build.

Opublikowano