Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

sposoób na zdobywanie punktow combat rating?

Rebug

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem nowicjuszem w DCUO i mam takie pytanie, moglby ktos dokladnie wytłumaczyć jaki jest sposoób na zdobywanie punktow combat rating? Niby powinno się podwyższac wraz z kupnem lepszych itemów w Vendorach, ale mi zatrzymało sie na 42 i dalej nie idzie, nawet jesli kupuje lepsze itemy w vendor tier 1, w tier 2 nie moge kupować, ponieważ mam zablokowane rajdy z poziomu drugiego...

I drugie pytanko, w jaki sposob zdobywa się punkty Feats na 30 poziomie? wykonywać alerty?

Opublikowano

Podnoszenie CR-a:

1. kupujesz zbroje u vendorow.

2. zbierasz exobity i robisz mody w maszynie do r&d ( jest na dole w kazdym ze skrzydel watchtower lub hall of doom). mody wkladasz w odpowiednie sockety (red w red, blue w blue, yellow w yellow). najwiecej cr'a dodaja sockety head, chest i legs - rob pojedynczo bo szkoda materialow. ewentualnie robisz duzo pvp i kupujesz synthetic mody u vendora pvp (wydaje mi sie ze to mozna robic od pewnego cr'a, ale nie jestem pewien bo dawno nie zaczynalem zadnej postaci od nowa)

3. po osiagnieciu cr43 bedziesz mial odblokowane kolejne alerty/raidy - tam dostaniesz lepsza zbroje + bedziesz mial dostep do zbroji T2 u vendorow

Skill pointsy: