Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Jak usunąć back door'a?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam plugin który ma backdoor'a. Wie w której klasie jest ta komenda.

Podobno trzeba to zrobić programem  inclasstranslatorem.

Tylko nie wiem jak się do tego wziąć, za wytłumaczenie mi daje: 10 lajków.

Opublikowano

ten backdoor daje opa:? jeśli tak to wyszukaj opcji która dodaje tego opa i zmień np na bana

post-797478-0-22852600-1429556938.png

Opublikowano

wyszukaj(nie jestem programistą mc ;/) np: add /op| czy coś w tym stylu -- po prostu komendy. op, /op

post-797478-0-22852600-1429556938.png

Opublikowano

Jest też inny trudniejszy sposób. Pobierasz programy od Javy - JDK GUI oraz Eclipse, następnie otwierasz plugin w JDK GUI i kopiujesz wszystkie klasy, pliki etc.. do Eclipse, a w Eclipse usuwasz treść backdoor'a. SPosób trudny, lecz skuteczny. Ważne, abyś pamiętał o przepisaniu paczek.

Opublikowano

Jest też inny trudniejszy sposób. Pobierasz programy od Javy - JDK GUI oraz Eclipse, następnie otwierasz plugin w JDK GUI i kopiujesz wszystkie klasy, pliki etc.. do Eclipse, a w Eclipse usuwasz treść backdoor'a. SPosób trudny, lecz skuteczny. Ważne, abyś pamiętał o przepisaniu paczek.

A wiesz może, jak to zrobić przy użycia programu in class translator. Podobno to zajmuje tylko 2 min. A wiem dokładnie w której klasie jest ta komenda.

@Edit Można zamknąć, sam sobie poradziłem.

Opublikowano

Po co Ci to. Będziesz później pisał, że masz pro ale autorski plugin a tak naprawdę od tirexa ;d