Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kupno używanej konsoli

Nowix

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od paru dni rozglądam się za konsola xbox 360 i czytając posty doszedłem do wniosku ze jestem kompletnym laikiem w tym zakresie, tak wiec postanowiłem poprosić was o pomoc.

Szukam przerobionej konsoli z padem tak abym mógł grac we wszystko bez problemu (może być z płyty). No i aby po tygodniu się nie zepsuła.

Cena to do 400zl+ przesyłka. Da się wo gole coś sensownego kupić w takiej cenie? 

znalazlem cos takiego ale ja sie nie znam, pisze ze przerobiony napęd, czy to wystarczy?

http://allegro.pl/xbox360-premium-20gb-komplet-przerobiony-lt-3-0-i4453109784.html

z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam

nowix flovers girl.png

Opublikowano

Ta co podałeś po tygodniu może się zepsuć : p

Szukaj konsoli z płytą główną Jasper lub nowszych, na allegro widziałem kilka za 400zł

Na xboxforum widziałem niedawno ofertę Jasper LT 3.0 + dysk 120GB za coś 400zł, bardzo się opłaca, wiec szukaj czegoś takiego : p

Opublikowano

@ ref (chyba mogę?)  

Ostatnie parę pytań a mianowicie:

1.czym rożni się rgh1 a rgh2 czy ma to wpływ na możliwości grania? 

2.czy dashboard ma tez wpływ?

3. z tego co czytałem to na rgh da się grac online, czy często banują?

no i ostatnie, pomimo ze jest ponad koszty ale nic lepszego nie znalazłem czy się opłaca?

http://allegro.pl/xbox-360-slim-250-gb-rgh-i4460167529.html

tu jest Dashboard: 2.0.16537.0 i nie wiem czy będę mógł grac normalnie czy będę musiał jakieś update robić.