Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak postawić serwer

Squn82

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak postawić serwer MuOnline na Windows 7 Ultimate 64bit ? nie jestem laikiem w tych sprawach bo miałem kiedyś swój serwer który stał dosyć długo ale robiłem to awno temu i nie było problemu z SQL'em itd  niestety teraz mój stary SQL nie działa pod win 7 a tych nowych nie mogę ogarnąć ^^ czy ktoś z was może mi pomóc ? proszę o ewentualną pomoc, serdecznie z góry dziękuję i pzd

Opublikowano

Witam, jak postawić serwer MuOnline na Windows 7 Ultimate 64bit ? nie jestem laikiem w tych sprawach bo miałem kiedyś swój serwer który stał dosyć długo ale robiłem to awno temu i nie było problemu z SQL'em itd  niestety teraz mój stary SQL nie działa pod win 7 a tych nowych nie mogę ogarnąć ^^ czy ktoś z was może mi pomóc ? proszę o ewentualną pomoc, serdecznie z góry dziękuję i pzd

hejterzy co ciężko im pomoc odezwji się do mnie na priv napisz wiadomość gg to ci pomogę z miłą chęcią :)

Opublikowano

Odpowiedzi Muscola nie będę komentować, a za twoją pomoc z góry dziękuję zaraz napiszę do ciebie :) miło że jeszcze są osoby na forach które pomagają ;) pzdr

PS: Jak już wspominałem nie jestem laikiem w tych sprawach i SQL'a już opanowałem :) teraz mam problem z ODBC podobno na win 7 64 bit jest ciężko to zrobić ale da radę, a napisałem tu z proźbą o pomoc bo chyba od tego są fora abyśmy sobie pomagali a więc dziękuję pomagającym i pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano