Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytania odnośnie skryptu Ryze Rogue od Marcolyego

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam kilka pytań odnośnie tego skryptu, głównie - co jak ustawić. O co dokładnie mi chodzi:

1. Combo Mode - dać tutaj Long czy Burst? Jakie są różnice i co lepsze do teamfighta?
  2. Zmienić coś tutaj w ustawieniach, żeby było "lepiej"? (jestem zielony) ( LINK DO ZDJĘCIA [LOOK] - http://fotozrzut.pl/zdjecia/b959fee7c4.jpg )
  3. Co ustawić w "Ryze Mode"? LessHP, LessCast czy coś innego? Co najlepsze do temafightów?
  4. Jak działa target selector - jeśli przy kimś jest numerek 1, to bije go pierwszego, tak? A żeby tak było, to jaki mode ustawić? Czyli powiązane z pytaniem nr 3.

Proszę o pomoc, polecą like, bo już mam cały limit dzienny do użycia :)

Pozdrawiam. 

123

Opublikowano

2. Możesz zmienić pod inne klawisze tylko pamiętaj, że w opcjach skryptu również zmień na te. Carry me - to Combo itd..

1. Burst to chyba QWEQ a long to QWEQQWEQ coś takiego pewnie.

3. LessCastPriority. Ustawiasz: 1 w adc, 2  w apc, 4 w bruiserów, 5 w tanków

4. jeśli ustawisz pierwszy to najwyższy priorytet.

f1a327ea2f.png

Opublikowano

2. Możesz zmienić pod inne klawisze tylko pamiętaj, że w opcjach skryptu również zmień na te. Carry me - to Combo itd..

1. Burst to chyba QWEQ a long to QWEQQWEQ coś takiego pewnie.

3. LessCastPriority. Ustawiasz: 1 w adc, 2  w apc, 4 w bruiserów, 5 w tanków

4. jeśli ustawisz pierwszy to najwyższy priorytet.

Dzięki bardzo za odp, jak zawsze.