Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Permissions bez pluginu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

Założyłem sobię server bukkit, żeby pograć sobie przez hamachi z kolegami na chillu :D Jako, iż jestem totalnym laikiem w tych sprawach mam pytanie odnośnie permisji na serwerze :). Otóż, mam ochotę pograć z różnymi pluginami dającymi frajdę :D. Znalazłem plugin TreeAssist. Mam do was pytanie, jak go skonfigurować bez żadnych dodatkowych pluginów na permisje, bo wszędzie gdzie czytałem było napisane, że trzeba mieć PermissionsEx itp, itd. Ja nie chcę mieć żadnych z tych "podstawowych" pluginów, chce po prostu te 4fun i żeby każdy mógł z nich korzystać od razu po wejściu na serwer. Jeżeli taki temat już był to proszę o podanie linku :) gdyż nie znalazłem takowego, liczę na pomoc.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Do tree assist musisz miec permissions bo inaczej nie bd działać. [ chyba bo zazwyczaj dawało się z tego permisje do pexa ; o ] 

oDYVDfv.gif
Opublikowano

Musisz mieć niestety plugin na permissions... Ja polecam PermissionsEx mimo, że sam używam autorskiego pluginu na permissions.

Bez_nazwy_1.png

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dupa się znacie    -.-  Czy ktoś z was czytał logi przy starcie servera chociaż 1 raz ale tak poważnie i dokładnie ?

Nie musisz pobierać pluginu permissionsEx server Bukkit sam go tworzy w głównym katalogu, oraz bukkit sam sprawdza pluginy pod kątem Pemisji....