Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

5/6/7 Bon

Drac02

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak na serwerze Csyt2 można dodać 5/6 i 7 bon do itemów. Bo na np. Mmyt2 wiedziałem jak to zrobić ale na tym serwie jestem zielony ;]

Pls o odp.

Opublikowano

Na każdym serwie dodaje się je tym samym itemkiem/przedmiotem, lecz nie wiem czy jest on dostępny bo nie gram na csyt

Opublikowano

na Mod Kamerze masz magiczny przedmiot i zaczarowany przedmiot tym zmieniasz i dodajesz:))

]weźcie zdejmijcie mi te 10% plz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! udzielam sie na Forum i juz nie prosze o sieci !!!!!!!!!!

Opublikowano

na Mod Kamerze masz magiczny przedmiot i zaczarowany przedmiot tym zmieniasz i dodajesz:))

"Magiczny przedmiot i zaczarowany przedmiot" można tym dodać max do 4bonów.

Opublikowano

oj sorki pomyliło mi sie :) to jest magiczny przedmiot (tym dodajesz) ulepszony przedmiot ( tym zmieniasz) :)) sorki za pomyłkę

]weźcie zdejmijcie mi te 10% plz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! udzielam sie na Forum i juz nie prosze o sieci !!!!!!!!!!

Opublikowano

A gdzie zdobyć na csyt2 marmur blogo bo wiem że na mmyt2 leciał z takiej saszetki a na tym serwe nie wiem. A i żeby ten 6 i 7 dodać to trzeba kupić to co pisze że jest fajerwerkami i co kosztuje 10kk t ak??

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

kup podarunek za 50k u handlarki na środku kółka i jak lpm naciśniesz na niego to marmur błogo dropnie

sygnak.jpg

18706.pngwarrockplayerym9.png