Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Grzanie się PC podczas grania

revar

Pytanie

Opublikowano
Witam. Mam problem ze swoim składanym, 2 letnim komputerem. Z góry podkreślam, że nie znam się na komputerach, raczej w nich nie grzebię itd, także większość tutaj to moje przypuszczenia. Ogólnie komputer chodzi cicho i raczej nie miałem problemów z nim, jedyne co robiłem to 2 razy czyściłem z kurzu. Otóż problem pojawił się niedawno lub dopiero teraz zwróciłem na to uwagę. Otóż podczas włączania niektórych gierek, po 5 minutach grania komputer zaczyna głośniej chodzić (taki dźwięk podobny do wycia odkurzacza), nagrzewa się obudowa od strony procesora i coś pstryka tak jakby w środku co jakiś czas, jakby ktoś pstryczek przełączał. Sprawdziłem temperatury kilkoma programami lecz nie znam się na tym za bardzo. Wyczytałem na stronie intela, że dla mojego procesora granica to 69 stopni zaś w programie Core Temp wyświetla 103 stopnie. Natomiast temperatura podczas grania wzrasta do okolic 80 stopni i teraz się boję, bo nie wiem czy jest źle i grubo przebiło granicę czy jeszcze jest w normie. Zostawiam dwa zdjęcia z programów. Teraz zaczęły się takie upały, że sam ledwo w domu wytrzymuję, więc nie wiem czy to przez to choć od samego rana jest chłodno no i mam jeszcze jeden stary screen z kwietnia i tam były temp. ok. 73 st. Zdjąłem obudowę z jednej strony, ale niewiele pomogło. Bardzo proszę o jakieś wskazówki.

Spec. 

-Win 7 64bit
-8 GB RAM
-Intel Core i5-3450S, 2.80GHz
-AMD Radeon HD 7870
-Chieftec CTG-500-80P 500W A80