Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

LoL droper

HeeCreator

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spierdalaj.

Jesteś pewnie biedny więc nie masz VPS'a potrzebnego do tego więc się nawet nie interesuj. Skoro korzystałeś z enforca bo cie nie stać na vipa to sobie pomarzyć możesz o VPS'ie.

Opublikowano

Hmm... VPS kosztuje około 30/40 zł (nie wiem nie znam się będę pisał z tego co wiem o tym).

Działa to dokładnie tak jak on tam powiedział.

//Btw. Nie warto korzystać bo rajot może Cię do sądu podać za wyrządzanie szkody.

W końcu 2k euro drogą nie chodzi :D.

///Żeby nie było, że próbuje nastraszyć to musisz poszukać, ktoś na mpc tutaj wstawiał nawet to.

Opublikowano

Hmm... VPS kosztuje około 30/40 zł (nie wiem nie znam się będę pisał z tego co wiem o tym).

Działa to dokładnie tak jak on tam powiedział.

//Btw. Nie warto korzystać bo rajot może Cię do sądu podać za wyrządzanie szkody.

W końcu 2k euro drogą nie chodzi :D.

///Żeby nie było, że próbuje nastraszyć to musisz poszukać, ktoś na mpc tutaj wstawiał nawet to.

Selex to wstawiał na fanpejdża w maju.. ale i tak zwykła cebula z tym nic nie zrobi bo nie ma hajsu pozdro

Opublikowano

Selex to wstawiał na fanpejdża w maju.. ale i tak zwykła cebula z tym nic nie zrobi bo nie ma hajsu pozdro

Znaczy ostrzegam tylko :). Bo jak zwykła cebula zaoszczędzi, 30zł a będzie musiała wydać kolejne 10k zł to nie za bardzo XDD. Bez obrazy oczywiście.

Mam nadzieję tylko, że nie wzrośnie liczba dropperów po tym. Wiadomo historia lubi się powtarzać.

Opublikowano