Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Programowanie stron - początki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chcę programować strony , od czego mam zacząć?

jestem naprawde BARDZO zielony a naprawdę chciałbym to robić.

Ktoś zna może jakieś sprawdzone strony,poradniki,Filmy jak zacząć programowanie od 0?

tumblr_nkcalyLwew1r9spw1o1_500.gif

Opublikowano

Ostatnio brak czasu i utrudnienia...

...+ Java liżę xD

Opublikowano

hymmm... "kursy" które wymieniliście są dobre sam zaczynałem od nich... ale one nie mają tego czegoś, osobiście uważam,że naukę WebMasterki jak i Programowania najlepiej uczyć się na książkach... Dlaczego?? 
1.Czytając książkę wszystko masz ładnie zilustrowane itp.
2.Gotowe kody z książki musisz przepisywać z łapy nie ctrl+v co przyśpieszy zapamiętanie funkcji oraz ułatwi ci ogarnięcie podstawowych spraw
3.Przyjemniej czyta się z książki niż z monitora
4.Profesjonalna biblioteczka :p

24190981732848592412.png

"Chcesz wiedzieć, skąd mam te blizny? Mój ojciec był pijakiem i... łajzą. Któregoś dnia odbiło mu bardziej niż zwykle. Mama chwyciła kuchenny nóż, żeby się bronić. Nie spodobało mu się to. Ani trochę... Więc patrzyłem, jak wbijał w nią nóż, śmiejąc się jak zwykle... Odwrócił się do mnie i spytał: „Skąd ta powaga, synu?” Podszedł do mnie z nożem w ręku... „Skąd ta powaga?” Włożył mi nóż w usta. „Przyprawmy tej twarzy trochę uśmiechu”

Opublikowano

@M@J3M,

1) Ilustracje... hm... na w3schools masz tzw. "Try It". ;)

2) Osobiście ani razu nie skopiowałem gotowca, nawet ich nie używam. :)