Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Reboot and Select problem z włączeniem

Sanir

Pytanie

Opublikowano

Witam mam problem że wczoraj nagle zatrzymał mi się komp i przy resecie wyskoczyło coś takiego

reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key

Co prawda nie znam się na kompie ale odłączyłem prawie wszystko co było w komputerze i podpiąłem z powrotem ale wyskoczyło to samo. Chciałem przejść do tego całego menu o którym czytałem na internecie ale żaden przycisk nie reaguje tylko kolejna linijka pojawia się tego dziadostwa. Wie ktoś jak można jeszcze temu zaradzić ? Jeśli będzie konieczność mogę spróbować dodać zdj środka komputera 

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mozliwe, ze cos z dyskiem. Sprawdz moze wszystkie kable od dysku. Mialem ten sam problem i odpiecie podpiecie dysku pomoglo.

Opublikowano

Udało mi się wbić do panelu i pozmieniałęm w boot jak na pewnym fimku i po zapisaniu zresetował się komputer i wyskoczyło to "missing operating system" co teraz moge zrobic ?

Opublikowano

Ja jestem takim lajkonikiem że nawet nie wiem gdzie u mnie jest ten dysk i jak to wygląda szczerze powiedziawszy xD . Klawiaturę mam na USB ale ona mi działa bo za każdym razem jak wcisnę np vtrl+alt+delete restartuje mi kompa

Rekrut
Opublikowano

Poczytaj na googlach, ogólnie jest to problem z dyskiem, prawdopodobnie albo będziesz musiał wymienić na nowy albo format się szykuje.

Zarchiwizowany