Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie Jak wygrywać 1v1 raflami

JDragon zyje

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, gram w WR od 5lat w sumie zawsze cqc. Od niedawna zacząłem grywać bg, głównie mapę conturas. Jak wiadomo samolotów jest tam ogrom i chciałbym sie dowiedzieć jak wygrywać starcia czołowe 1v1 samolotami:

-czy po namierzeniu trzeba celowac w czerwony kwadrat by lepiej trafiać? Może gdzies indziej np ponad okienko namierzenia? Czego zazwyczaj jak lecie sobie rafle to jakieś plvle ściągają mnie z f15 chociaż powinienem wygrać bo mam działko, to zależy od lagow?

-jak niszczyć wrogie samoloty bez użycia broni? Chodzi o to jaka częścią trzeba uderzyć by samemu nie zostać zniszczonym a w tabeli był kill więcej. Wiem ze da się tak, kilka razy udało mi się ale nie mogłem zaczaic reguły.

Proszę o wypowiedzi panów w temacie, pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi :)

3d8b54f471ac3645gen.png

Moja sygna:

http://img341.imageshack.us/img341/1362/betternerfireliasig.png

Kiedyś były czasy gdzie wszyscy byli równi, a teraz modek wysokość sygny 400 a dla szaraków 200 pozdro frajerzy!

Opublikowano

1. Na pewno musisz być odwrócony w jego stronę. Im bliżej w niego celujesz tym lepsze prawdopodobieństwo, że go trafisz. Oczywiście namierzanie można unikać bez problemu ;)

2.F15 mają 2x rakiety. Rafle ma rakietę i działko. Działko dużo nie robi. Jedyne sensowne działko masz tylko w A10. Duże lvl'e bez problemu moga trafiać bez namierzania. Maja doświadczenie.

3. Losowość :D Też tego nie ogarniam ...

MAL