Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuję Ekipy Do Stworzenia Projektu MT2 ! [2]

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w tytule tematu poszukuję ekipy do stworzenia wspólnego projektu serwera metina 2 .

Kilka informacji o mnie :

Nazywam się Jakub , mam 18 lat i mieszkam w Poznaniu
Plikami serwerowymi Zajmuję  się około 2 lata Jestem Technikiem Serwera, swoje doświadczenie ocenaim na Dobre

I Czas Zacząć działać :)

Poszukuję :

- Grafika ( 1 os. )

- Questera ( 1 os. )

- KlientMastera ( 1 os. )

- Moderatorów Strony Serwera ---> brak

- Technika ( 1 os. )

- Python Mastera ( 1 os. )

Wymagam : Kultury Osobistej , Poświęcenia , Cierpliwości , Wieku minimum 18l. ,

Dużego Doświadczenia , Dużego zainteresowania serwerem .  :)

O maszynie :

Posiadam taką zmodyfikowaną podstawe bo już wcześniej wgrywałem swoje rzeczy ( możliwość zmiany rzeczy .)
Serwer Odpalany jest przez hamachi ale gdy znajdę Pełną Ekipę  mam gotowe zamówienie na VPS ( do pracy )

Serwer będzie miał planowany dedyk Jakiekolwiek informacje / wątpliwości udzielę na gg :)

Serdecznie Zapraszam i Pozdrawiam :) !

Opublikowano

Jesteś technikiem który szuka technika ? I jak przez 2 lata swojej przygody z Metinem nadal potrzebujesz Questera do zespołu to bardzo słabo.

Opublikowano

Dokładnie . Ja zaczynam przygode z metinem dopiero a questy to jest podstawa . Jakies pliki masz juz gotowe ? 

Opublikowano